The green deal
Ik probeer bewuster bezig te zijn met de natuur en de wereld om ons heen. Zo eten we veel minder vlees en hebben we thuis afgesproken nooit meer varken te kopen. Beter van niet. Ook staat ons huis vol met vintage meubelen en hebben we de oude vloer laten opknappen in plaats van vernieuwen. Duurzaam en sfeervol.
Bij de kapper kreeg ik de laatste keer niet die standaard aluminium folie in mijn haar tijdens het verven, nee MW Haar gebruikt tegenwoordig biologisch afbreekbare papiertjes in plaats van die shit. En ook de shampoo is biologisch.
Ook bij Intrada, het kwartaalblad van het Rotterdams Philharmonisch Orkest kijken we naar andere verzendmogelijkheden. Kunnen we af van dat plastic folie? Is een envelop dan beter, of dat recyclebare papier?
Zo proberen veel organisaties hun steentje bij te dragen in deze tijd van klimaatverandering. En dat voelt goed. Het liefst zou ik alleen nog maar voor groene organisaties werken. Een droom voor de toekomst. Of zou het nu al kunnen?
Ik heb besloten om ondernemers met groene doelen als product een korting te geven voor de rest van dit jaar. Dus, ben jij (startend) ondernemer. Ben jij bezig met een circulaire economie, zero waste of het ontwikkelen van future proof materiaal. En heb je behoefte aan een logo, brochure of een magazine?
Studio Goedhart helpt je graag verder met een korting van 20%.